Sare și țărmuri pe care visez să ajung


Îmi e atât de dor de tine că uneori nici nu mai simt durerea. Nu e vorba de faptul ca sarea din rănile mele nu mai ustură, ci doar de faptul ca nu îmi mai e frică de usturime. Știu că ea vindeca. Ști, cum pișcă pe limba acele pliculețe cu bombe din copilărie? Așa îmi pișcă și inima mea. Și noaptea care se lasă peste gândurile mele e ca un străin care-mi cunoaște viața și vrea să-mi dovedească că mă cunoaște complet. Nu mai pot și nu mai îndrăznesc să-ți rostesc numele înainte de culcare, căci mâine mă voi trezi și ea se va gândi să sufle viață în cele mai mari temeri ale mele.

Mă trezesc și nu mai ești aici demult. Nu mai controbăi prin casă, nici periuța nu mai e în suportul de la baie. Nici hainele tale în dulapul tău și al inimii mele. Nu există urmă a existenței tale. Ai lăsat doar un gol, un vid, un abis nesfârșit ce trebuie umplut înapoi cândva. Dar parcă nu acum. Mai stai puțin să mai văd golul ăsta un pic. Poate, poate aș putea să-i dau de capăt infinitului. Dar ah, ce amar. Realitatea și rațiunea mea cunosc adevărul. Ele știu că sarea ustură că face bine și că nimeni nu a numărat infinitul, dar iată-mă… trupul meu nu mai ascultă rațiunea mea – acest spațiu ce așteaptă să fie umplut cu o pastă fermecată și magică numită „iubirea ta” explodează ca o supernovă în lacrimi și suspine sărate. Iar gresia din baie e prea rece ca sa mă poată încălzi, așa că devin eu rece. La fel de rece ca tine. Ești rece și palid. Ești la fel de gol ca mine.

http://songs.caninesmusic.com/track/black-bay

„What makes a man cave
To the simple escape from his days
Is it only a triumph over fear
Of what happens when waking cease to be
Or do we secretly love these tears”

Lasă un răspuns

