1302 vise


Îmi pare rău. Îmi pare rău pentru fiecare moment în care m-am îndoit vreodată de ceea ce tu ai să-mi oferi. Îmi pare rău că de atâtea ori m-am gândit la lucruri ce nu își aveau rostul, căci adevărul era chiar sub ochii mei și adevărul nu necesită explicații. Și îmi pare rău pentru fiecare dată când am trăit în presupuneri care mă duceau pe un tărâm al nesiguranței, atunci când brațele tale erau siguranță pentru inima mea. Îmi pare rău că am pus sub semnul întrebării niște sentimente care nu aveau voie să fie azvârlite în acea cutie. Tu nu ai nevoie de explicație. Tu mă cunoști. Tu știi întotdeauna, chiar dacă nu îmi arăți. Și astăzi am înțeles acea sfoară invizibilă ce o poți întinde până la celălalt capăt de lume, că tot la noi ar ajunge, tot pe noi ne-ar lega. Fără ca tu să faci ceva sau să spui vreun cuvânt deosebit, pur și simplu am priceput.

And I want you now and for all time.

cold inside

Lasă un răspuns

