I, II, III, IV lucruri despre tine. pe care nici tu nu le știai


De multe ori mă uit în ochii tăi și mă regăsesc pe mine. Mă citesc pe mine, în ochii tăi pentru că de prea multe ori mă citesc mai frumos. Îmi regăsesc bucăți din inima mea acolo, căci de prea multe ori le potrivești mai bine ca mine. Îmi văd ochii mei în ai tăi și atunci realizez că timpul trece. Că nimeni nu îl oprește și că de prea multe ori irosesc secundele ce mi-au fost dăruite. De multe ori aș vrea să mă prinzi din căderea mea liberă și să-mi spui să mă uit în ochii tăi. Căci de prea multe ori am găsit adevărul despre mine în ei.

Cum ar fi să mă lași să-mi construiesc o potecă în mintea ta? Să văd cu ochii mei gândurile tale. Să tresare, unul câte unul, la atingerea degetului meu. Să ajung în sentimentele tale. Cum ar fi să ma pierd în ele ca o ființă prinsă în capcana văduvei negre? Cum ar fi dacă aș putea să îmi scrijelesc numele meu în peretele minții tale? Ce ar fi dacă aș da pentru o secunda inima la o parte, ca să îți privesc rațiunea. Te-aș lua în brațe de acolo, din interiorul ființei tale ca să vezi ce simt.

Aș vrea să sărut cerul, ca să îmi cunoască bucuria și tristețea. Aș vrea să te arunci în mare cu mine. Ca să îmi promiți promisiuni pe care nu le vei respecta. Să mergi drept înainte, cu capul în față, fără să te gândești la consecințele zilei de mâine. Să crezi în tine și în mine, dar nu în noi. Să te împaci cu seara. Nu ne place ziua. Nimănui nu îi place. Căci ziua totul pare mai bun, mai senin, mai optimist. Seara e momentul adevărului. Momentul în care ziua își dă pe față arama și te învăluie cu realitatea. O realitate poate diferită de ceea ce aveai tu în cap cu câteva ore înainte. Asta e treaba ei, munca nopții. Să te facă să gândești și să iei decizii. Dar unii spun că e un clișeu. Și nu mai îndrăznesc să îl neg. Căci tuturora ne place să ne complacem în el. Noaptea e cel mai frumos clișeu.

Nu am crezut niciodată că voi ajunge aici. Nu am crezut niciodată că inima mea va pulsa vreodată altceva decât sânge. Nu am crezut niciodată că dragostea se va revela în atâtea moduri. Niciodată nu am crezut că există momente în viața mea și a ta, când vom vedea totul mai clar ca niciodată. Dar iată că sunt aici. În ochii tăi. Și nu mă scoate nimeni din ei. Pentru că acolo, pe retina ta, e singurul loc în care mă regăsesc.

beautifull

2 gânduri despre &8222;I, II, III, IV lucruri despre tine. pe care nici tu nu le știai&8221;

Lasă un răspuns

