Chestii


Poate că nu îmi convine de multe ori de mama şi tata. Poate că uneori ţip şi mai apoi fac pe indiferenta. Poate că uneori nu le dau întregul meu respect. Dar la sfârşitul zilei vin înaintea lui Dumnezeu mulţumind că am mai avut parte de o zi alături de ei. De ce? Pentru că îi iubesc şi pentru că ei sunt modelul meu de iubire necondiţionată aici, pe Pământ. Indiferent de ce aş fi sau de ce aş face, ei mă vor iubi în fiecare zi a vieţii lor. Pentru că vor sta pâna a doua zi dimineaţa dacă e nevoie să îmi dea sfatul de care am nevoie şi să îmi opresască şiroaiele de lacrimi. Pentru că nimeni în lumea asta nu va trăi mai mult decât ei bucuria în ziua nunţii mele. Pentru că m-au învățat tot ceea ce trebuie să ştiu ca să fiu un om. Pentru că m-au învăţat cu frică de Dumnezeu şi îmi veghează calea. O iubesc pe mama şi îl iubesc pe tata. Nu contează ordinea, nu aş concepe să îi iubesc diferit sau pe unul mai mult decât pe celălalt. Şi mai ştiți de ce îi iubesc atât de mult? Pentru că sunt unul dintre puţinii copii care au parte de un “Te iubesc!” şi o îmbrăţişare în fiecare zi de la părinţii lor. Pentru că tata nu îşi iubeşte mai mult jobul decât pe mine. Pentru că nu m-au abandoat şi nu o vor face vreodată. Şi dacă citeşti asta acum şi eşti în situaţia mea, ridică-te, dă-le o îmbrăţişare părinţilor tăi şi deschide-ţi ochii acum! Dă-le părinţilor tăi ceea ce merită cu adevărat… iubirea şi respectul tău. Nu sunt copilul perfect. Niciodată nu voi fi. Dar fii conştient că mâine poate te vei trezi şi ei nu vor mai fi.

(Fragment sustras din Părinții. Cu și despre ei (post colectiv) de pe Fumuri de cuvinte – http://fumuridecuvinte.wordpress.com/2013/04/01/parintii-cu-si-despre-ei-post-colectiv/)

Fii conștient că ei te iubesc și te iartă chiar și atunci când tu nu ești tu.

Lasă un răspuns

