As renunta, da’ nu prea…


Uneori e mai usor sa renunti decat sa continui sa lupti. Viata nu prea e ceea ce pare ca e in majoritatea situatilor. Renuntarea face parte din viata de zi cu zi. De la renuntarea de sine, pana la a renunta sa speli vasele pentru ca altul sa o faca in locul tau. Stiu, cine sunt eu sa vorbeasca de asa ceva? Sunt doar un copil cu 14 ani de viata, dar poate ca trebuie sa spun…

Dar a fost un lucru care m-a marcat mai mult decat credeam ca o sa o faca. Intr-o zi, nu demult, mama mea m-a intrebat de ce renunt sa mai imi lupt batalia mea zilnica, batalia fiecari om, dupa ce am tipat spunand : „Nu mai vreau! SA LUPTE EL IN LOCUL MEU, NU EU!”… Intr-adevar ducem lupte(poate nu la fel) care uneori pot sa fie parca prea grele pentru noi sa le mai continuam. Lupta mea de zi cu zi, fie ca e batalia cu gandurile, sentimentele, schimbarile de atitudine/stare e grea de dus, dar daca eu renunt, la ce bun? Daca eu renunt la viata mea, nu imi pierd eu oare scopul pentru care am fost creata pe acest Pamant? Nu ma desprind eu de tot ceea ce inseamna pentru mine Dumnezeu, adica Cel ce a pus in mine din nou VIATA? Ba da.

Eu una, spre (poate) surpinderea unora m-am gandit sa renunt de atatea ori la blog. O data mi se pare, chiar am si publicat un post de genul, dar nu am ales aceasta optiune. Daca as sta sa analizez blogul meu dupa toate schimbarile din viata mea, as fi fost o idioata daca renuntam atunci, fara sa stiu ce urma sa se intample in viata mea.

Adevarul este ca nimeni nu poate duce o lupta in locul tau. Nimeni, ci doar tu, esti singurul capabil si apt sa o faca. Premiul suprem e viata de dincolo, acea viata care e vesnica, doar ca depinde din nou de tine unde o vei petrece. Daca renunt exista consecinte. De ce? Pentru ca renuntarea este o decizie.

Daca renuntarea este o decizie personala, de ce trebuie sa renunt la anumite lucruri/persoane obligat?

Nimeni nu te va obliga sa renunti la un lucru fara voia ta. Dumnzeu nu te obliga sa renunti la tot ceea ce tu esti acum pentru a trai dupa Planul Sau. Nu, El nu face asta… Pentru ca Dumnezeu nu trece pentru dorinta ta. El nu ne-a creat roboti, adica oameni fara ratiune si sentimente ci El ne-a creat dupa chipul si asemanarea Sa. Pe de alta parte, daca cineva te obliga sa renunti la un lucru/relatie cu o persoana pentru ca asta iti va face bine intr-un viitor apropiat sau chiar in momentele precedente atunci tu trebuie sa te supui.

Supunere?

Da, supunere.

Pe ce cale acum?

Andreea Teban xx

(Am renuntat…)

Un gând despre &8222;As renunta, da’ nu prea…&8221;

  1. in viata de zi cu zi,intalnim multe obstacole..insa speranta te tine in vita chiar si atunci cand totul pare…sfarsit… remember! loach en laod! OORAH!

Lasă un răspuns

