Tu esti trandafirul si spinul… sau ziua 5


O sa fiu sincera. Sunt genul de fata care tine totul in mine. Nu stiu sigur, dar un lucru remarc cand vad ochii tai ca marea: dragostea si inima ta mare. Esti ca un taifun in desert… imposibil. Tu esti trandafirul si spinul in acelasi timp.

Astazi nu ai fost aici, nici ieri. Accidentul te-a adus din nou in acea sala, dar uite, tu esti bine! M-a durut pentru tine, dar nu stiu de ce. Sunt amara pentru tine, dar esti minunat! Mi-ai luminat cele mai intunecate zile. Sunt instabila, plang prea mult, rad in exces, pot sa fiu atat de copila… Dar tu ai fost acolo indiferent si ti-ai impartit compotul cu mine!! Ah, fericita zi cand Tati mi te-a trimis sa stai cu mine. Mi-as dori sa Il cunosti si tu… Dragostea Lui pentru tine sigur ar fi acoperit golul lasat de tatal tau :).

Iti multumesc dragostea mea efemera!

De-abia astept sa te faci bine… sa scap din spitatul asta impreuna cu tine.

Ti-am spus ca stele mi-au soptit despre tine,

Azi, te rog nu uita de mine,

Mi-au spus ca tu imi vei lumina zarea,

Mi-au soptit ca tu-mi vei darui marea…

Si ca soarele va sta pentru noi,

Si va fi mereu ca la rascruce de zori…”

A ta,

Mihaela

 

Andreea Teban xx

Lasă un răspuns

