In pur delir… sau ziua 3


Sunt de 4 zile in spitalul asta nenorocit si vreau sa scap cat mai repede. Numai suport agonia unei noi zile aici. Parca fiecare rasarit ma roade pana la os.

Singurul lucru pentru care as vrea sa raman e ea. Dar, numai stiu ce sa cred. Poate ma place, poate nu ma place. Parca as vrea sa tina la mine, parca nu… Totusi e prea deosebita sa ii dau drumul. Realizez incet, incet ca tin la ea. Si au trecut doar 3 zile, dar parca o cunosc de o vesnicie.

Azi am vorbit mult. Chiar foarte mult. A venit langa mine pe pat si am fost doar noi doi in salon. A fost cam greu sa traga perfuzile dupa ea, dar… a facut sacrificiul asta. Ca sa stea langa mine… Ti-am spus ce zambet minunat are? Nu cred… iti spun acum! Cand zambeste e ca si cand eliberezi o ceata de fluturi colorati in lumina soarelui. Sau e ca si atunci cand esti seara sub cerul liber si o stea mai speciala straluceste mai tare ca deobicei. Azi i-am facut un compliment… si mi-a spus ca nu e asa. Daca ar sti defapt cat e de adevarat. Ah, delir al infinitului. Numai vreau sa ii dau drumul.

Noaptea e atat de placut. Respiratia ei o aud doar ingerii si luna parca o face mai frumoasa. Nu inteleg de ce totul se intampla in acest context al spitalului astuia nenorocit!

Am facut un lucru care nu trebuia sa il fac. Dar, nu m-am putut abtine. I-am gasit un caiet pe masuta cand era la cantina. Scrie superb… am ramas umpic socat, dar a trebuit sa ma prefac ca nu am vazut nimic. Cred ca o … off! nu se poate! Sunt doar 3 zile…

Cum e posibil sa ma schimb in doar 3 zile?!

„Sa ma las in bratul lui, ca un freamat, al vantului bland susur si simfonie melodioasa, oh, el… iubire maiastra!”-Mihaela

Andreea Teban xx

3 gânduri despre &8222;In pur delir… sau ziua 3&8221;

  1. Pingback: Tweets that mention In pur delir… sau ziua 3 « Ganduri trecute prin filtru -- Topsy.com

Lasă un răspuns

