„Daca ochii tai ar fi diamante, am fi bogati.” sau ziua 2


Si iata ca e o noua zi in patul asta nenorocit. Doctorii nu imi dau voie acasa. „Suntem inca ingrijorati de starea ta…” asta mi-au spus. Si daca mor, ce?! Nu ma deranjeaza. Macar voi scapa de viata asta mizerabila. Sunt un pusti de 17 ani. Pana acum viata nu mi-a dat altceva decat greutati. Cel putin asta cred… Sa ma duc acasa nu vreau. La ce bun daca taicamio e beat tot timpul si mama nu face altceva decat sa planga.

E langa mine din nou. Pe pat cu cartea ei. Dupa o zi plictisitoare in care ea nu a scos nici o vorba(desi eu vroiam sa vorbesc cu ea, dar poate crede dupa aceea ca o plac si numai vorbeste cu mine daca ma bag prea mult in seama). Am ezitat putin sa vorbesc cu ea, dar intr-un final n-am mai suportat si am intrat in vorba cu ea. Si vai, a fost cea mai buna idee. Cred ca ma place si ea… (cred)

Oricum o indragesc pentru ca e diferita de toate fetele ce le-am cunoscut pana acum. Are ceva ce numai ea are. Si ochii ei, ah, ochii ei… sunt de un caprui extrem de inchis, dar sunt asa de mari si genele ei negre o fac sa arate aranjata indiferent de circumstante. Azi am descoperit ca e sincera. Dar… dar parca nu se apreciaza la valoarea ei adevarata. Nu am avut indrazneala sa ii spun defapt cat e de frumoasa cu adevarat, sau ce minte sclipitoare are. Poate i-ar fi prins bine sa auda asta. Dar uneori parca sunt prea timid pentru un tip ca mine. Sa fug in halul asta… Si iti spun sincer ca regret din toata inima mea.

Mama a venit in vizita si mi-a adus supa. Macar e mai buna decat mancarea oribila de aici din cantina. Am uitat sa-ti zic ca Mihaela, mi-a daruit azi o scrisoare. Mi-a spus ca asta a simtit sa faca. Sunt singurul ei amic de pe aici si ii prinde bine compania mea. Ea avut mai multe probleme decat mine si sincer, fata de accidentul meu, ea a avut un cosmar de viata. In locul ei, as fi cedat. Dar mi-a spus ca dragostea celui ce a salvat-o o tine in viata. Ma intreb… Oare acel cineva, cat de special e pentru ea? Mi-a cam naruit din sperante asta…

Ah, si totusi sclipirea din ochii ei ma macina, parca, in fiecare moment cand vad lacrimile ce se scurg si apa aceea (care pare sa fie atat de dulce, nu sarata ca lacrimile unui om obisnuit) ce ii face ochii ca diamantul. Daca as avea ochii ei, as fi atat de bogat…

Simt cum lumea mea se va transforma. Nu stiu cum sau de ce, dar o va face. Si pun pariu pe ce vrei tu ca ea va fi in toata povestea asta! Si totusi imi doresc cele doua pietre pretioase din ochii ei…

Andreea Teban xx

2 gânduri despre &8222;„Daca ochii tai ar fi diamante, am fi bogati.” sau ziua 2&8221;

    • wow sincer nu am stiut cine esti.. pana m’am uitat la e-mail. is umpic socata si acuma ca mi’ai citit blogul. anyway… da, e scris de mine. tot ce gasesti aici e scris de mine. si da, e o „poveste” care se va numi „100 de zile in spitalul vietii” acea fata, e un fel de oglinda a mea dar, bineinteles ca intamplarile nu sunt reale. sunt doar inspirate de zilele din viata mea… :)

Lasă un răspuns

