Declaratie.


Sa se invaluie in acea lumina rosie…? Hmmm.. mai bine nu. Desi era atat de tentant. Si parca o cheama sa danseze pe ritmurile muzicii. Parca o cheama si ii sopteste numele. Ii spune „Te iubesc!”

Ametitor parfumul tau prin camera mea. In patul in care ai dormit in acea zi de vara sunt urmele tale, rasfirate neglijent, niste cearceafuri.

Ai venit in acea zi. Erai atat de fericit. Cu un zambet neclintit te-ai uitat la mine si ai asteptat sa iti dau iubire. Sigur ca am ezitat… dar nu m-am oprit niciodata din a te admira pe tine. Nu pe felul in care aratai, ci pe tine… pe atitudinea ta de om nevinovat, intr-o cautare nesfarsita a bucuriei, o rafala de vant… tu. M-ai luat de mana in fata lor. Nu stiam ce sa spun, era cam ciudat. Si totusi era o dragoste inocenta, alcatuita din o multime de cuvinte aruncate in decursul a mai multe luni in acel an. In acea noapte, dupa ce toti au adormit si orasul plin de lumini tacea in bezna lui cumplita, nu am dormit – nici eu, nici tu. Am asteptat sa auzim rasuflul a toti celor din casa, ca sa poti sa imi spui pentru prima data „Te iubesc!” Sa poti sa spui tu cel cu ochii tai sticlosi ceea ce simteai. Ce fior ne-a cuprins, nu stiu. Dar un singur lucru imi amintesc mai bine decat orice altceva…

DECLARATIA TA!

Si ne-am imbratisat si m-ai invatat dansul inimii tale. In acea lumina rosie a lampii ce se stingea incet, incet…

Andreea Teban xx

2 gânduri despre &8222;Declaratie.&8221;

Lasă un răspuns

