Today was nothing but a silent beat…


Sa incep din nou anul si pe blog cu „La multi ani!”

Anul trecut nu am postat mult, ci putin si „adanc” (vreau sa cred eu).  Am inceput lucrari, dar nu le-am terminat. Am inceput sa ma descopar pe mine. Spre surprinderea mea , mai mereu ma plang de faptul ca atunci cand am fost mai mica nu am reusit sa imi tin un jurnal. Dar iata ca azi, propriul meu blog e jurnalul meu virtual. Poate ca voi creste si voi rade de tot ce am scris aici si poate ca vor mai veni momente in care voi vrea sa renunt. Dar daca eu renunt, nu sunt eu cea care va pierde?

Cum am mai spus anul acesta voi merge pe ritm, dar nu pe al meu, ci pe al Lui. Voi asculta multe, multe cantece, dar nu cantece obisnuite ci melodiile inimii. Cantece cu ritm, melodii ce te fac sa salti, melodii dinamice, puternice si de impact, care sa rasune in intreaga lumea. Sa stie omenirea ca ele exista si ca nimeni nu va invinge niciodata simfoniile si ritmurile inimii. Apogeul sa fie fiecare zi a vietii mele si „stiloul ce-mi scrie povestea” sa fie in mana Domnului. Nu voi mai esua cand sunt cu El! „Nu exista esec cu Dumnezeu si nu exista succes in afara voii Lui!”

Ca bataile inimii, exact asa va merge viata mea. Si tu… tu, ce RITM urmezi?

(Pentru ca ritmul vietii tale si fiecare sunet ce va rasuna din tine si din tot ce iti apartine sa fie mai melodios cu fiecare secunda ce trece…)

Andreea Teban xx

Un gând despre &8222;Today was nothing but a silent beat…&8221;

  1. Pingback: Today was nothing but a silent beat… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

