Decizii…


Stii.. decizile dor la un moment dat. da, dor.

trebuie sa ai mereu grija ce decizi in viata ta. indiferent de ceea ce vei hotari, vei suporta anumite consecinte, fie bune, fie… rele. teoretic trebuie sa decid asupra unor lucruri acum. sunt inca indecisa. nu vreau sa renunt si nu vreau sa ma ranesc, dar stiu ca o hotarare ce o iau in viata mea va duce la consecinte in viata mea. decizile sunt rezultatul ratiunii noastre. alteori al ratiunii si al sentimentelor … sau poate doar al sentimentelor. de multe ori e mai bine sa te ghidezi dupa ratiune (daca esti fata, in special) partea de mijloc cu ratiunea si sentimentele e valabila doar daca ratiunea pica in acord cu sentimentele. decizile luate dupa sentimente gasesti la orice pas, sub orice forma… viata ar fi mult prea seaca daca am lua decizii doar dupa ratiunea noastra si inca si mai dureroasa daca am face-o doar dupa ce simtim. sunt intr-un moment in care inima imi dicteaza ceva, iar mintea mea altceva. as vrea varianta de mijloc, dar ea nu exista… love will find a way than??

da, love will find a way. si poate ca nu stiu inca care e acea cale. dar stiu ca mereu este una… una care VA AVEA CONSECINTE, dar care VA MERITA. pentru ca EA E TOT CE CONTEAZA.

Andreea Teban

P.S. Ganduri scrise pentru tine, din inima… xx

Lasă un răspuns

