Viata…


„Andreea, ce-ti mai face blogul?” sau „Andreea, ai mai scris ceva?”. Din nefericire in ultimele luni am fost destul de ocupata. Intr-un fel da… blogul este intr-un fel „munca mea”. Lucrez acum la un proiect. Sincer voi incerca sa iau ca tema viata, viata mea.

Viata este o comoara. Intr-un fel sunt suparata si disperata ca la varsta mea nu pot sa fac mai multe lucruri decat ceea ce fac acum pentru vietile oamenilor. Dumnezeu e Cel care schimba viata omului dar, macar atat pot face sa le spun lor despre dragostea Lui. Atat cat se poate exprima o „domnisoara” de 14 ani a carei viata personal a fost schimbata! Imi doresc ca intr-o zi sa fiu cu adevarat un exemplu viu pentru cei din jurul meu. Pana atunci imi voi gasi inspiratia in vietile celor din jurul meu. Fie ca sunt cu 2, 5, 7, sau chiar 30 de ani mai mari ca mine!

Nu cred in coincidente. Nu cred ca eu am intalnit o persoana la intamplare. Nu cred ca blogul acesta exista la intamplare. Nu cred ca merg la scoala la care ma duc din intamplare s.a.m.d . In viata mea nu exista coincidente. Totul este cu un scop de la El. Nu inteleg inca scopul si probabil nici pe la 40 de ani nu il voi intelege complet. Pentru ca asa e Dumnezeu. E atat de mare si de glorios! Mintea omului nu-L poate percepe.

In momentul asta stiu sigur ca viata mea ia cu totul alta intorsatura. Invat ce inseamna iubirea. Cu siguranta fac asta! Spre surprinderea mea e parca umpic diferita de ceea ce am crezut eu ca e. Vorbind de iubirea lui Isus, nu o pot percepe dar, stiu ca Isus ne-a iubit atat de mult incat si-a dat viata pentru intreaga umanitate acum 2000 de ani pentru ca noi azi sa putem fi liberi.  Cat despre iubirea umana… pfff… complicat cu asta. Incep sa realizez ca dragostea nu e doar „fluturasi in stomac” sau chestii de genu, ci e mult mai adanca de atat. Incet cu incet incep sa percep cat de cat 1 Corinteni 13* .

___________

Andreea Teban

*1. Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti şi n-aş avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zângănitor.2  Şi chiar dacă aş avea darul prorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa; chiar dacă aş avea toată credinţa aşa încât să mut şi munţii şi n-aş avea dragoste, nu sunt nimic.3  Şi chiar dacă mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars şi n-aş avea dragoste, nu-mi foloseşte la nimic.4  Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,5  nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,6  nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,7  acopere totul, crede totul, nădăjduieşte totul, sufere totul.8  Dragostea nu va pieri niciodată. Prorociile se vor sfârşi; limbile vor înceta; cunoştinţa va avea sfârşit.9  Căci cunoaştem în parte şi prorocim în parte;10  dar când va veni ce este desăvârşit, acest „în parte” se va sfârşi.11  Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil, gândeam ca un copil; când m-am făcut om mare, am lepădat ce era copilăresc.12  Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin, aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin.13  Acum, deci, rămân aceste trei: credinţa, nădejdea şi dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.

P.S. La inceput articolul asta se numea simplu „Things…” dar, dupa tot ce am scris cred ca „Viata…” e mai potrivit. Totul astazi e depre viata..

 

4 gânduri despre &8222;Viata…&8221;

  1. e super fain:X e chiar discutia noastra din mall…ma bucur atat de mult ca ai pus’o pe blog incat toti sa poata vedea ceea ce simti tu cu adevarat…I love you:)

Lasă un răspuns

