Ganduri in noapte


Intr-un fel mi-e teama sa ma culc… mi-e teama sa pun capul pe perina. De ce? Pentru ca nu stiu ce imi rezerva ziua de maine. Totusi voi pune capul pe perina si voi adormi…pentru ca mereu o iau de la capat. Nu ma inteleget gresit , nu sunt o lasa sau ceva de genul doar ca as vrea uneori ca ziua sa nu se mai termine. Sa meditez mult si bine pana o iau razna. Dar stiu ca nu o sa se intample asta. Am sa raman sa adorm si am sa cad intr-un somn adanc. Si poate ma voi trezi, poate nu. Asta nu e la latitudinea mea. Pana atunci pot sa fiu multumitoare lui D-zeu ca am trait pana acum aprox. 5117 zile. Imi iubesc viata, avand in vedere ca mai perfecta de atat nu poate fi!

OK. Am plecat la somn. Pa

Un gând despre &8222;Ganduri in noapte&8221;

  1. Pingback: Ganduri in noapte - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

