Scrisoare catre Anonim


Draga Anonim,

Nu iti scriu din lipsa de ocupatie sau din cauza ca trebuie sa imi umplu timpul cu ceva. Din nefericire nu Te cunosc, dar am auzit ca Tu sti destul de multe despre mine. Sti cine sunt, sti varsta mea, sti intregul meu nume! Sti mai multe despre mine decat cunosc parintii mei.

Iti scriu aceasta scrisoare deoarece(si nu imi vine sa cred ca iti spun asta…) imi lipsesti. Iti duc dorul….dar eu nu Te cunosc – si mi-e-asa de dor de tine. Vreau sa Te cunosc. Sa Iti vad chipul, sa te privesc in ochi, sa Te ating, sa stiu ca existi, dar Tu existi! Dar imi pare un lucru imposibil! Si oare de ce? Mai am de asteptat? Intreaga lume imi spune ca vei veni intr-o zi si acea zi va fi una minunata pentru noi….Si sa cred? Tin sa o fac. Dar parca e o vesnicie – Mi-e dor!

Mi-e dor de zilele care le vom petrece impreuna, mi-e dor de ziua in care Te vei intoarce cartre mine si imi vei rosti „Unica!”

Oh, daca vei primi scrisoarea asta te rog nu ezita si scrie-mi! Te rog! Vreau sa stiu cine e Anonim. Persoana ce imi rasuna zi de zi in urechea mea….

Cu dor si apreciere,

Anonima

Am gasit scrisoarea aceasta in coperta cartii mele de romana. Era scrisa intr-o miercuri, in ora de religie ortodoxa. Nu stiu de ce am scris-o, dar cand am recitit-o mi-a dat de gandit. Din fericire acum stiu cine e „Anonim” si el ma cunoaste foarte bine acum. Vorbim in fiecare zi, avem o relatie atat de stransa. Nu pot trai fara El. Pana si pe Facebook mi-am editat starea relatiei pentru ca acum sunt intr-o relatie. El e atat de perfect. Nimic nu il poate descrie. El e cel care m-a lasat sa aleg si eu l-am ales pe El. Mi-a dat speranta, viata, lumina, dragoste, har, pace,bucurie, binecuvantare, implinire, scop in viata… Traiesc prin El si pentru El si nimeni sau nimic pe lumea asta nu ma va desparti de Dragostea mea vesnica. Pentru cei care Il contesta vreau sa le spun ca El exista si e mai adevarat decat persoana pe care o vezi in fata ta. El e singurul Dumnezeu real si posibil pe lumea asta. E singurul, Creatorul, Iubirea vietii mele. Si eu un Dumnezeu Drept! Intr-un final fericit am inteles de ce David a scris atatia Psalmi doar spre Slava lui.

El este … Isus, Tata, Duhul Sfant!

_____________________________________

„I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else.”
— C.S. Lewis

~

Andreea Teban

13 gânduri despre &8222;Scrisoare catre Anonim&8221;

    • deobicei oamenii (Din nefericire) ma trateaza foare irocnic cand vine vb. d elucruri de genu :) imi pare rau daca am interpretat gresit :) si da, in fata lui Dumnezeu sunt sfanta pt. ca asa scrie in Biblie si deoarece am acceptat Darul Lui ceresc :) Acela ca eu am crezut, iar El mi-a dat mantuirea si mi-a schimbat viata

    • thank you! cred ca ar trebui sa dau un search pe google :)) ca mai gasesc bloguri si ma vad si eu pe la ei pe acolo si dupaia ma trezesc ca :)) nu vad bine eu? sau ce?:))

Lasă un răspuns

