20 days.


20 de zile de cand…

1. de cand nu am mai scris nimic. Ma omoara faptul ca biata Chane plange si suspina dupa mine. Si pe mine ma omoara dorul…

2. de cand nu am mai ras cu lacrimi. A trecut ceva vreme…Mi-e dor sa ma doara stomacul din cauza rasului sau sa rad de cum rad altii, si ei sa rada de mine pentru ca eu rad de ei…

3. de cand nu am mai pus piciorul pe o carare. Nu una fizica, nici din filme, ci una spirituala(ma refer la cele rele) Faptul ca imi pot tine promisiunile e ceva care imi da speranta pentru multe altele.

…si 20 de zile in care voi face tot ce nu am facut… pentru ca asa ma cearta el… sa simt, sa iubesc sa imi traiesc viata cu El…

~

I gave in, and admitted that God was God.
C. S. Lewis

______________________________

Andreea Teban<3.

Lasă un răspuns

