07.03.2010


  • De unde sa incep?
  • Ah, da cu inceputul…
  • Dumnica… iti dai seama .. e din nou duminica?
  • Cred ca asta e..nu prea mai am ce sa fac…
  • E ok daca imi fac jurnalul vizibil ? Da…nu cred ca se supara nimeni, desi nu stiu cine ar mai face asa ceva.
  • Aseara back from the party. Mda… nu imi place sa merg la party-uri..niciodata nu mi-a placut. Pierdere majora de vreme. Dar, a fost ok. Am avut un timp ok. Pentru Diana si pentru faptul ca o iubesc. [nu m-am imbatat, deci a fost bine.]
  • Ziua asta m-am uitat la un film „Percy Jackson & The Lightning Thief” . Interesant, dar irelevant.
  • Nu m-am simtit prea bine si de aceea nu m-am dus la biserica, spre nefericirea mea. :| Defapt toata familia mea e cam racita.
  • Cum poti sa simpatizezi pe cineva fara ca intreaga lume sa nu afle sau sa nu se prinda? Trebuie sa mai lucrez la asta, dar nu am timp de baieti sau alte cele. Mi-a ajuns pentru un an, acum nu am timp si de ei…
  • Maine e luni, urasc luni.
  • Vreau inspiratieee.. are cineva o sticla cu esenta dinaia..care miroase frumos si creierului meu sa ii placa..?
  • Ce e o „chintesenta”? O sa fac un sondaj de opinie…
  • Cam atat…
  • Ba nu! Am descoperit o melodie a la „U2” <3
  • Deci acum ..chiar ca nu mai am ce sa zic.
  • _________________________________________________ DEEAA.
Lasă un răspuns

