Bratari, complicatii tehnice si arta de a te plictisi!


1 luna?! Nu poate fi posibil, dar din nefericire e posibil. Devine totul prea monoton. Intocmai de aceea o sa imi schimb designul acestui mirobolant blog. Doamne, vreau sa simt briza verii in par! Cer prea mult? Dar cine sunt eu sa stric legile lui D-zeu?.. Nimeni in drum..

Deci…”Visatoarea de vise” ma doare…De ce?Pentru ca nu am mai scris ceva de mai bine de 2 luni. Si in curand am sa innebunesc daca nu imi revin, daca nu imi readuc ceasul biologic la viata, la normal, asa cum ar trebui.

. [punct.]

„Come on, can’t I dream for one day
There’s nothing that can’t be done
But how long should it take somebody
Before they can be someone

‘Cause I know there’s got to be another level
Somewhere closer to the other side
And I’m feeling like it’s now or never
Can I break the spell of the typical” … cam asa suna melodia … prima melodie pe care am auzit-o de la MuteMath. Dupa asta..well am fost impresionata. Dar asta e o alta problema si o alta poveste.

Bratari! Deci m-am apucat bine mersi, din lipsa de ocupatie sa imi fac bratari impletite. Din-acelea cum se poarta… (ca sa fiu la moda :)) ) Deci cine vrea da un click aici pentru modele. Chiar azi ar trebui sa mai pun niste pictures. ;) Apropo: pentru cei care intreaba ceva de genul „Da’ is pe bani?!” DA! sunt pe bani…deci :D

Complicatii tehnice. Eventual doar la bibilica. Nu spun ca a merge la competitii si olimpiade e gresit! Dar nu faceti ca mine! Nu merget ila fiecare olimpiada ce va sta in cale!

__________________________________

„To be or not to be?” – W.Shakespeare

Andreea Teban<3.

Un gând despre &8222;Bratari, complicatii tehnice si arta de a te plictisi!&8221;

  1. Nu numai bratarile tale au culori ci si viata de toate zilele.Ceea ce ne da bucurie , siguranta e ca Artizanul vietii noastre nu greseste modelul.Te iubesc ,mama

Lasă un răspuns

