Timpul trece, still the same.~


Hmmm…in timp ce stau si imi recitesc lectia la biologie, imi trec prin minte tot felul de ganduri. E ca un ”talmes-balmes”. Si totusi a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic. Astept cu atata nerabdare zilele de vara in care pot sa scriu in voie cate un post pe zi. Ma simt prost…imi neglijez munca care imi da viata mintii mele. Imi neglijez pasiunea in favoarea scolii. In timp ce invat ”Anexele glandulare” pur si simplu nu imi vine sa cred ca a trecut 12 zile de cand nu am mai apasat pe butonul din Wp Admin : ”Publica”. :|

Timpul trece. I’m still the same…In 3 minute nu am cum sa postez tot ceea ce mintea imi rasfoieste acum. ”Epur si muove”. Da! si totusi mintea mea se roteste pe la toate colturile creierului meu. Sufletul meu e intr-o continua batalie. Si sper ca va pierde.

~

„Epur si muove” – Galileo Galilei

___________________________________

Andreea Teban<3

4 gânduri despre &8222;Timpul trece, still the same.~&8221;

  1. Bravo,se face ca ai o exprimare foarte buna la varsta ta,te-ai gandit sa dai la jurnalism ;) ?Eu am tot 13 si am si un blog,asa,ca fapt divers ti-am zis.In caz ca te intereseaza,mai bine scoti acel Who’s Online din Sidebar,nu merge (Who’s online?
    WAU_tab(‘2fmh37weztll’, ‘left-lower’))

    • hei! da m-am gadit la acest lucru. oricum probabil ca la liceu voi da pe profil uman sau daca nu, in ”mate-info>engleza intensiv” oricum facultatea s-ar putea sa fie intre litere si jurnalism :)

      multumesc mult :D

Lasă un răspuns

