Si totusi…


Si totusi respir, deci traiesc. Dar daca nu traiesc realitate, ci traiesc un vis? Nu! Ma insel amarnic. E prea dur ca sa fie vis.

Si totusi vad, deci scriu. Dar daca nu scriu decat amarnice lucrari ce vor fi pierdute in timp? Nu duc lipsa de faima, nici de mandrie, dar ponderata. Asa deci respir si vad.

Si totusi pasesc, deci merg. Dar daca nu merg decat un drum pustiu? Un drum prea lung ca sa fie parcurs. Dar eu nu merg in zadar…eu pasesc pe cararea ce duce Sus. Asa deci, respir, vad si pasesc.

Si totusi dorm, deci visez. Dar daca nu visez si pasesc intr-o alta „dimensiune”. Nu! Eu chiar visez si voi visa pana in ziua in care voi pleca la El. Dar in ziua aceea cred ca imi voi visa viata.

Si totusi vars lacrimi, deci plang. Dar daca plang in zadar? Ma las eu oare purtata de val? Nu! Pe mine nu ma conduc sentimentele. Nu ma patrunde sabia si nu sunt prietena ei. Asa deci, respir, vad, pasesc, dorm si vars lacrimi.

Si totusi comisurile gurii mele se ridica, deci zambesc. Dar daca nu zambesc cu adevarat, daca e un zambet fals facut de adancimea inimii mele care nu lasa sa fie vazut amarul greu. Nu, nu e asa! Numele meu nu e „Zambet fals”! Nu voi pretinde ca sunt ceea ce nu sunt.

Asa deci, eu RESPIR, VAD, PASESC, VISEZ, RAD SI PLANG!

Si se poate continua…

~

„A trai inseamna a lupta.”-Seneca

_________________________________

Andreea Teban<3

8 gânduri despre &8222;Si totusi…&8221;

  1. Bhaa…nu vreau sa par in nici un fel,daar totusi eu m-am prins ca,chiar daca scriu ca tine,chiar daca nu,practic ma aflu cam la acelasi nivel ca altii ;).Sa stii ca ai un viitor frumos,depinde numai de tine ce vei face cu el,ai grija sa nu ii dai una ca apoi se duce totul de rapa ;)

Lasă un răspuns

