Break the break.~


Dupa o pauza destul de lunga de aproximativ o luna si un pic, am hotarat ca e timpul sa revin. Desi nu sunt in ”toane” si nu pot gasi sensul la multe lucruri, e timpul sa o iau de la capat. Nu stiu daca ar fi fost mai bine sa renunt. Dar pentru ca unul dintre principiile vietii mele este sa duc la bun sfarsit un lucru, nu pot renunta la blog. Imi e drag, hartia imi e draga. Asa ca chiar daca sunt intr-o perioada dificila, o voi face!

Voi incepe acest articol prin a va spune tuturor ”Sarbatori fericite!” :) Sper ca ati avut un Craciun bun, plin de pace si bucurie. Celor care nu au avut parte de acest lucru le doresc alinare si sa isi aminteasca ca El e dragoste.

Cine s-ar fi gandit ca deja s-a sfarsit acest an? Imi amintesc inca atat de bine venirea anului 2000. Desi am fost destul de mica si nu am inteles chiar tot ce se petrecea, imi amintesc acea zi. Ziua in care oamenii au realizat ca nu e sfarsitul lumii. Si iata ca Dumnezeu mi-a dat zile sa vad inca un deceniu. Sa vad venirea anului 2010. Chiar daca in acest Craciun am invatat ca nici urmatoarele noastre ore de viata nu ne apartin, sper ca sa pot vedea primul rasarit din 2010. Un an plin de  noi inceputuri (dar si sfarsituri) .

~

”Să ai o inimă care să nu devină nicioadată aspră, un calm care niciodată să nu obosească şi o atingere care niciodată să nu rănească.” Charles Dickens

____________________________________________

Andreea Teban <3

3 gânduri despre &8222;Break the break.~&8221;

Lasă un răspuns

