Aluzii.


E atat de gol. Totul pare sec. Parca nimic nu are sens. M-am saturat…as vrea sa evadez dintr-o lumea goala, fara sens.

E atat de frig si totul e rece. O sursa de caldura nu mai exista. Strigam ”Avem nevoie…”. Avem nevoie de caldura, de o raza de soare, de un foc, de o scanteie, de o imbratisare poate. Ce vag! Imaginatia imi joaca feste. Pe fundal muzica amuteste. Parca notele s-au spart. Si uite totul a inghetat! Aceiasi monotonie, aceiasi melodie. Toti merg pe acelasi drum de ceata. Toti au aceiasi fata…aceiasi expresie…aceiasi pozitie. O ceata de oameni inghetata.

Si timpul a incremenit. Frigul l-a napadit. Lacrimi se scurg din ochii unei fete. Ce fata morbida, ce om morbid! Cauta ceea ce noi cautam. Ia-o de mana baiat cu plete! Du-o spre caldura!

Amarnica zi de iarna. Parca dureaza o vesnicie! Pana cand? Oh, te rog raspunde-mi! Dar nu, nu imi vei raspunde…caci timpul nu va trece.

Prinde-ma de mana! Sa alergam impreuna. Stai cu mine si tine-te bine. Sa speram la o para de lumina? In mijlocul multimii ceata e mai groasa si am obosit. Nu putem vedea, ne invadeaza. Acopera-ti fata, nu ii lasa. Te asigur te vor ataca. E atat de rece! Atat de frig. Se sfarseste…vom ramane aici. Speranta mea moare, dar a ta nu va trece. Te rog sa speri si pentru mine.

Zilele trec si devin tot mai rece. Incep sa arat ca si ei. O lacrima pe buzele de gheata. Nu mai pot, nu mai rezist si nici nu te mai vad! Ultimul sarut de la tine, parca neclintit, as fi spus ca e sarutul mortii, dar s-a dovedit a fi cel al sperantei. Acea fata bolnva alearga impreuna cu baiatul cu plete…alergau in lumina. Au venit la mine, m-au ajutat, m-au adus unde trebuie. Am iesit din ceata, dar tu unde esti? Disperata ma gandesc ‘Oare s-a prapadit?’ Ma uit in jurul meu …e lumina, as putea sa te privesc, dar unde esti? Erai acolo sa ma astepti. Intr-o rochie alba de panza te imbratisez. Cum as putea sa iti multumesc? E cald…incep sa ma topesc. Buzele-ti rosii sa ivesc. Ochii mei de sticla se aburesc.

Paseste cu mine incet, incet. Fata aceea ne priveste, iar din spate baiatul cu plete o iubeste.’Am nevoie de tine!’ iti soptesc…Alergam in cerc, printre razele de soare. Deodata ea striga: ‘Ce splendoare!!’

4 gânduri despre &8222;Aluzii.&8221;

  1. Baiatul cu plete nu stie ca undeva, candva o fata il asteapta.
    Baiatul cu plete nu stie, sau nu vrea sa stie ca aceata fata sufera de cate ori el nu o baga`n seama, sau o raneste cu sau fara intentie.
    Baiatul cu plete va exista mereu in inima aceste`i fete, cu sau fara voia ei!

  2. super articolul
    uite ce a inventat o colega dea mea: O raza de soare intr-o lume atat de trista
    mai treci un pic si pe la mine? Pliz
    Mrs
    see ya

Lasă un răspuns

