Urcam si coboram…Visam si zburam!


Vad o harta…vedeam o lume. Era in fata mea, atat de apropae. Zgomotul imi asurzea urechile. Cautam continentul pierdut. Eram doar eu si vechea si neagra tabla…

Ochii mei se invarteau in camera. Un foc vine catre mine. Ma sperie, dar ma ocoleste. Ma vrea inapoi, dar nu indrazneste. Alege cu putere harta mea si incepe…o mistuieste. Oh, visul meu fara de sfarsit. Te vreau inapoi…nu pleca! Care este sensul acesor fapte, daca ma parasesti?!

Si asa a fost…A inceput cu o bucata de hartie, desenata de tine intr-un colt. A fost goala, acum e plina. Se gaseau cu sutele, iar eu le-am adunat pe toate. Dar au ars…s-au dus! Si tu ai plecat cu ele. Nu inteleg si poate ca nu voi intelege niciodata. Unde te-ai dus si de ce nu te vei inoarce!?

Pasesc in afara si trec usa de lemn…o ating pentru ultima oara. Incerc sa nu vars lacrimi si totusi o fac, iar prin sticla opaca zaresc o ultima umbra. O ultima privire si numai e . E gata! S-a sfarsit…Trec la realitate…la ceea ce nu imi place. Ies din cladire si e la amurg. Soarele apune invatand si cantand.

Raze, lasa-le sa ma aline. O sa ma intorc de unde am plecat…pe dealul acela inalt. Vise, murmuram si plecam. Inapoi de unde am venit. Si totusi stau o clipa si ma gandesc…poate ar fi mai bine sa zambesc! Si asa, stau pe scarile cerului…

Un gând despre &8222;Urcam si coboram…Visam si zburam!&8221;

  1. ii super:)…..
    mai ales ultima parte:X….”Si totusi stau o clipa sa ma gandesc….”Poate ar fi mai bn sa zambesc!:X….
    prea fain:X…
    luv u:X..

Lasă un răspuns

