Missing…


Ok…mi-e dor. Am constatat ca mi-e dor!

Mi-e dor de vara …Mi-e dor de zilele cu soare. Mi-e dor de caldura torida. Mi-e dor de plimbarile lungi la ora 22. Mi-e dor de skateparkul de la bunicamea. Mi-e dor de placa aia faina. ( sincer imi place mai mult stilul opus decat skatingul…detalii…detalii!)Mi-e dor sa rad cum radeam vara. Mi-e dor sa plang cum plangeam vara. Mi-e dor de pantalonii galbeni si de tricoul negru. Mi-e dor de muntele din capul meu si de apa inghetata din strandul ala aiurit. Mi-e dor… Mi-e doooor si vreau vara inapoi. ”Andreea hai cu noi pe centru!” sau ”Andreea vi sa ne holbam la X si la Y?!” , iar eu raspundeam cu bucurie ”Mai intrebi!”

God make my life a never ending summer!

(da!…stiu…reclama Nutline :-@ )

Summer I want you back…

4 gânduri despre &8222;Missing…&8221;

  1. Pingback: November Rain(s) | Daniel's Blog

  2. Mie-mi spui de dor de vara? :) I always dread the coming of winter! :| Mi-e dor si mie de stat pana seara la 9 pe-afara. Si inca sa fie cald si lumina… :) Mi-e dor de tot ce-a fost si are sa vie! ;) Looking forward to a new beginning! :)

Lasă un răspuns

