Intrebarea unui muritor.


Privind de pe marginea pamantului….

Apusul…..

Ma intreb daca se retrage linistit in mormantul lui…

Dar nu gasesc raspunsul…

Pe cealalta margine o alta persoana….

Cu aceeasi intrebare….

Oare soarele de unde apare….

Si toti se intreaba acelasi lucru trecator….

Intrebarea unui muritor….

( Soarele e iubirea !)

by David C.

25 de gânduri despre &8222;Intrebarea unui muritor.&8221;

  1. Domnul sa te binecuvinteze David!:)
    Pentru toate zambetele ce rasareau pe fata mea cand te vedeam…
    Ce norocoasa e fata care are inima ta…

    „Dupa trei sile si trei nopti de ploaie , pe cerul manit se zarea un curcubeu care starnea bucurie pe chipurile oamenilor , dar nu si pe al meu…”

    • nu sunt David… just a girl…;)

      „Sa-ti spun ce este dragostea adevarata.E crdinta oarba, umilinta fara preget, supunere desavarsita, incredere si daruire impotriva ta insuti, impotriva lumii intregi.Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui care ti le va zdrobi”

      Charles Dickens

      • umm..Curcubeu de Zambete..putem sa stim cine esti ? :) mie ppoti sa imi spui..sunt o fata ca tine…si am trecut si eu pe unde ai trecut si tu :D

        Si app ..felicitari…foarte frumoase citatele…Charles Dickens este favoritul meu :X

  2. ce pot sa-ti spun despre mine,dupa cum cred ca ai observat imi place de David :D (uf,ce greu a fost sa spun asta) am fost de cateva ori la Metanoia si,nu stiu daca sti,cand vezi pe cineva si totul se opreste, in jurul tau parca nu mai e nimeni si te simti asa de bine ca nu vrei sa treaca momentul…cam asa ceva a fost :D

    „Un zambet este adesea esentialul.Esti platit cu un zambet.Esti rasplatit cu un zambet.Esti insufletit de un zambet.Si calitatea unui zambet te poate face sa mori”

    Saint-Exupery

    PS: Si mie imi place foarte mult Dickens,dar sunt fan nr 1 Rudyard Kipling ti-l recomand

    • imi dai te rog si mie eventual id tau? :) I will keep it secret..si da stiu cum e…la mine se cam oprea…. :D nu stiu de ce. dar am impresia ca stiu cine esti :P ( si mie mi-a fost greu sa zic ”imi place de tine” :) …da ce a fost a fost… si acum numai e…yeah :-j…adolescenta :D )

Lasă un răspuns

