Love is a revolution…


Love is a revolution! :D Da ciudat vers. Dar nu as fi putut descrie mai bine dragostea…

Zilele tre cu repeziciunea. Deja ma intreb ce voi face maine. Stiu unde gasesc refugiu mereu asa ca nu va fi o problema. Gandurile mi se invart in mintea mea acum…ascult Switchfoot de o ora, dar parca vad in fata doar o casuta de chat goala… :| si nu stiu de ce. Da…azi, o zi banala…ca oricare alta. M-am trezit, am mancat, am facut teme, scoala, inapoi de la scoala, calculator eventual, muzica(multa), momentul nesfarsit de inspiratie combinata cu day dreaming 8->. Maine o noua zi, un nou apus, o noua sarbatoare alte melodii, alte vise, alti oameni, alte ganduri, alte cuvinte.

Si asa merge ziua on and on… :) Screaming without lungs !

XOXO Andreea T.

Un gând despre &8222;Love is a revolution…&8221;

Lasă un răspuns

