O zi ciudata…?!


Ok…asta chiar ca a fost o zi pretty weird. De ce? Am inceput sa vorbesc jumatate romana, jumatate engleza :)) . Ceea ce la mine nu prea e normal…pentru ca eu vorbesc ori romana ori engleza! But who cares..?Am decis ca blogul meu sa nu fie doar un blog doar pentru scrieri ci si un blog de zi cu zi. Nu stiu de ce :P Dar who cares?!

Si de azi am inceput sa invat la chitara (again!), dar de data asta nu o sa mai las balta pentru ca chiar imi place. Am gasit un blog foarte util si il recomand tuturor [Click aici!] :) Multumesc tatalui meu defapt! ;)

Ciudat…De ce au inceput majoritataea blogerilor din Romania sa posteze tot felul de lucruri absurde?! Cred ca nu mai au subiect de discutie. Tot ce le pot sugera este : ”Use your imagination!”

News: New theme arriving soon!  ( noua tema in curand!)

So…that’s all for today!

XOXO Andreea T.

dreams_default

2 gânduri despre &8222;O zi ciudata…?!&8221;

Lasă un răspuns

