Pentru ca….[na’ca ti-am gasit motive’]


Pentru ca stiu sa fiu diferita,

Pentru ca stiu sa rad,

Pentru ca stiu sa zambesc,

Pentru ca imi place sa privesc,

Pentru ca ador apusu,

Pentru ca imi plac trandafirii portocalii,

Pentru ca ascult rock,

Pentru ca imi plac cuvintele,

Pentru ca ma exprim in culori,

Pentru ca stiu sa iubesc,

Pentru ca imi place engleza,

Pentru ca imi place marea,

Pentru ca invat sa lucesc in intuneric,

Pentru ca il iubesc pe Garu,

Si pentru ca ma numesc Pucca,

Pentru ca nu stiu ce inseamna pi la patrat.

Pentu ca imi plac congurentele triunghiului,

Pentru ca vorbesc cu pixul in somn,

Pentru ca visez noaptea cu tine,

Pentru ca am 5000 de cuvinte sa iti explic de ce,

Pentru ca nu ma pot opri din zambit,

Pentru ca am claxon mare,

Pentru ca vorbesc prea mult,

Pentru ca imi plac cariocile,

Pentru ca imi place cuvantul ”bittersweet”,

Si pentru ca am ”fler de diva”!

De aceea MA NUMESC TEBAN ANDREEA-MIHAELA! [SI TE IUBESC!] :)♥

4 gânduri despre &8222;Pentru ca….[na’ca ti-am gasit motive’]&8221;

  1. contiuna sa scri daca acest lucru te face fericita, nu da la o parte nimik, bucurate de fiecare clipa, pentru ca aceea clipa va trece si nu va mai fi ca la inceput si daca va mai venit inca o data,;)

Lasă un răspuns

