Si daca…


Si daca…

Si daca as fi fost regina Angliei?

Si daca nu as fi fost om?

Si daca as fi putut zbura…?

Si daca nu as asculta muzica pe care o ascult?

Si daca nu mi-ar placea sa ma joc cu cuvintele?

Si daca as canta mai bine?

Si daca as fi blonda?

Si daca nu m-ar chema Andreea?

Si daca mama nu ar fi mama mea?

Si daca nu m-as fi nascut la Resita?

Si daca nu as fi intalnit-o pe colega mea de banca?

Si daca nu mi-ar fi placut de el?

Si daca as fi fost un copil orfan?

Si daca nu as sti sa citesc?

Si daca nu as fi mers la gradinita?

Si daca nu as fi invatat sa merg?

Si daca nu as merge la scoala?

Si daca nu mi-ar placea engleza?

Si daca nu as fi auzit de Dumnezeu?

Si daca nu as fi stiut ce e Biblia?

Si daca nu as fi mers la biserica?

Si daca parintii mei nu m-ar fi invatat?


Pentru ca toate au un scop intocmit de catre El!

Fi fericit asa cum esti pentru ca Dumnezeu are planuri cu tine!


XOXO :)

Andreea T.

813366-FB

Un gând despre &8222;Si daca…&8221;

Lasă un răspuns

