Schimbare?


Oriunde ma duc simt si vad o schimbare. Change! Uneori mi-e greu sa imi imaginez ca poate exista o schimbare in viata mea. Totul e sa iti doresti!

Sa iti doresti sa fi diferit, iar cand iti pui aceasta dorinta incepi sa simti. De multe ori ma gandeam la rutina din fiecare zi si stiam ca trebie sa fie ceva mai mult de atat. Pana intr-o zi…intr-o iarna. Cand l-am simtit pe El… El a venit sa imi aduca schimbarea pe care o vroiam . El putea sa ma faca diferita. M-a coplesit. Credeam in El, in ceea ce era El, dar nu stiam cum e El ca prieten…personal.

Era mai mult de un tata, Prieten, Medic, Sfatuitor! Era Dumnezeu! Isus mi-a adus schimbarea! JESUS YOUR MY SUPERHERO!

Lasă un răspuns

