O seara pe malul Begai


1Privire lunga spre asfintitul de pe canalul Bega. Soarele se stinge din nou, iara prietena mea imi sopteste ceva. Nu aud. Sunt cuprinsa in ganduri. Prin mintea mea trec o multime de lucruri. Ma gandesc la ziua de maine si incep sa fredonez melodia preferata. Ma uit cum razele soarelui se refelecta in apa. Totul parca a amutit. E lisniste deplina, iar acea persoana imi sopteste ca e romantic. In jurul meu parca simt mireasma marii…dar nu este decat mirosul acestui vechi canal. Gandurile curg. Nu stiu de ce am ajuns in locul acela. Poate pentru ca e locul in care pot sa imi aranjez ”dosarele” din ”dulapurile’ mintii mele in ordine. Ascult cum pestii sar in apa. Ea incepe sa imi povesteasca, dar eu nu fac decat sa zambesc si sa ascult. Vantul sufla prin parul meu.O fotografie sa imi aminteadsca de aceste momente. E ora 19. Ma gandesc cu tristete ca momentul e pe sfarsite asa ca pun romantismul deoparte si o ultima fotografie apoi nu pot sa aud decat ”Hai sa luam o inghetata!’

Lasă un răspuns

