Amurg…


Moment banal…o simpla privire pe balconul bunicii mele de la etajul 3 ma duce cu privirea spre blocurile de vizavi, luminate de ultimele raze de soare din aceasta zi.

Blocuri turn de 10 etaje luminate de un superb apus de soare. Privesc si ma uit la acoperisul lor care acum este linia orizontului meu. Acolo unde nuanta de galben ce se reflecta pe cimentul cenusiu , se imbina cu cerul senin, albastru ca marea. Acum mi`as dori sa fiu acolo. Mi’as dori sa vad cum soarele incet se lasa in jos…tot mai jos, iar apoi dispare. Dar eu doar privesc ultimele raze. Si cu aceste priviri vine si o noua dorinta: o seara de vara undeva sus, pe un loc inalt unde sa pot privi minunatul amurg! In inima mea simt , privind apusul, un sentiment adanc de multumire, un sentiment de iubire si simpla bucurie care pur si simplu sparge plictiseala care ma coplesea acum cateva minute. Si iata ca in timp ce scriu ,cimentul blocurilor is pierde din stralucire. Soarele isi pierde razele in acesta zi senina de vara. Maine un nou rasarit, un nou apus, apoi o noua zi. Si in toate acestea se resfrange minunatia Lui. Sentimentul meu de multumire se adreseaza Lui. Iti multumesc pentru ca am putut savura inca odata amurgul ce ieri il numeam apusul de maine. Si iata ca se stinge…o ultima licarire. O ultima privire spre ele…pentru azi!

S`a stins focul ce mistuia in jurul acelor blocuri de vizavi… s`a stins!, dar in curand soarele va rasari peste vechiul meu bloc si va apune din nou pe cealalalta parte. Si acum nu pot decat sa iti multumesc Tie, Doamne! Mii si mii de multumiri!

TRAIESTE FIECARE CLIPA ALATURI DE EL! ENJOY THE SUNSET & THE SUNRISE!

XOXO

Andreea T.sunset06

9 gânduri despre &8222;Amurg…&8221;

  1. wow … fara cuvinte :)
    daca ai scrie o carte, ar ajunge in top … va deveni bestseller … duh, visul meu :D (eu lucrez la un roman)
    ai atat de mult talent
    bravo! felicitari!
    prietena ta (CNB-ista :D)
    Joana <3

  2. Sper ca peste vreo 10 ani , cand o sa merg prin Real , la raionul carti sa gasesc o carte scrisa de tine :D (daca nu o sa fie criza si o sa se inchida supermaketurile :D)

Lasă un răspuns

