Dooooooddddlllllezzzzz!!!!!=))


Da pai…nu stiu daca ati auzit sau nu de Doodlez. Eu stiam de Doodlez de cel putin un an si jumatate. La un moment dat imi placea atat de mult Doodlez incat, de fiecare data cand veneam in vizita la cineva ,daca respectivele persoane aveau odrasle ii intrebam: ”Stiti ce`i aia Doodlez??!!”. Bineinteles ca mi`a trecut acea perioda, dar astazi i`am dat add unui id in care era vb despre Doodlez asa ca mi`am zis: ”Hey…Doodlez! Ce fain! Intru sa vad ceva videouri! ” Doodlez este un ”desen animat” scurt, mult mai fain decat obisnuitele desene animate, care au ca personaj principal pe Dood :-) ! Oricum pentru curiozitatea dvs. va postez si un video ;) . Puteti gasi mai multe informatii pe http://doodlez.tv ! :D Enjoy the video!

Un gând despre &8222;Dooooooddddlllllezzzzz!!!!!=))&8221;

Lasă un răspuns

