Smiles…zambete! :D


Imaginati`va cum ar fi o lume in care fiecare om de pe pamant ar zambi in fiecare clipa. Da…probabil ca ne`ar durea gura, dar ganditi`va…nu ar fi ea mai frumoasa? Astazi in timp ce ma intorceam de la iarba verde impreuna cu parintii mei , in timp ce stateam linistita am inceput sa ma gandesc. Eram pur si simplu pe un alt taram ;-) . In minte mi`a aparut chipul unei persoane(cunoscute bineinteles) care imi schitase un zambet. Imi aminte si acum foarte bine ca pur si simplu stateam si ma uitam cum acel om imi zambea, iar eu nu aveam nici o reactie. Nici acum nu imi vine sa cred ca nu am actionat in nici un fel. Dupa cateva momente mi`am amintit de o duminica dimineata in care eram la biserica impreuna cu parintii mei. Stateam langa prietena mea…iar cand mi`am intors capul am observat ca cineva imi zambea. Acel zambet a trezit un mine un sentiment nemaipomenit! Ma simteam atat de bine. Imediat i`am aratat printr`un zambet extrem de larg un simplu multumesc! Acea persoana tocmai ma facuse sa ma simt mai bine. Nici acum nu stiu de ce…dar pur si simplu imi inseninase ziua! Imi doresc uneori sa vad in fiecare zi o multime de zambete care sa ma faca sa nu imi mai doresc altceva decat sa fiu fericita si mereu recunoscatoare pentru fiecare clipa ce o traiesc! SO PEOPLE…KEEP SMILING! :-)Picture 50(In poza este prietena despre care v`am vorbit mai sus! Ce zambet<3)

3 gânduri despre &8222;Smiles…zambete! :D&8221;

Lasă un răspuns

