Orasul meu originar… <3


De multe ori mi s`a intamplat sa fiu intrebata unde m`am nascut. Majoritatea oamenilor…defapt a pustilor care ma intreaba lucrul acesta sunt extrem de mirati cand le raspund ca orasul in care m`am nascut e Resita 8-| . Da oameni buni m`am nascut in Resita.

Acest oras ”batran” de langa muntii Semenic, aparent plictisitor , dar care defapt e plin de viata! De ce scriu despre Resita? Pentru ca ritualul meu din fiecare vacanta de vara a inceput. Din nou am ajuns in acest oras pentru cel putin 2 saptamani. 2 saptamani in care voi merege in fiecare zi in parc cu rolele si voi sta afara pana la ora 10:30 :-) . Ce bine ma simt atunci cand ies din masina si simt acel aer proaspat de munte…ce bine ma simt sa aud din 16 in 16 minute trecand tramvaiul pe bulevard <3 . Si atunci cand ma revad cu vechii mei vecini( desi uneori cam plictisita de aceleasi intrebari…cum ar fi: ”Cand ai venit?” , ”Cat stai?” sau ”Ce fac parintii tai?” :| ) care imi zambesc atunci cand ma vad. Deci acesta e adevarul…niciodata nu ma plictisesc atunci cand revin in orasul meu natal. :-) Iubesc sa imi revad vechii prieteni si sa ne distram atat de bine impreuna!

DA IMI IUBESC ORASUL ORIGINAR…IUBESC RESITA!<3 ;-) ;)gTxhlW108647-02

4 gânduri despre &8222;Orasul meu originar… <3&8221;

  1. Asta-mi aminteste de episodul ala din Copii de la 402 cand fata aia Nancy parca sa dus in Miami si toate babele o intrebau : Cand ai venit ? Si cand plec ? Ce dragut…(parca asta) . Misto articolul . 10/10 :)

Lasă un răspuns

