Mama…tata:)


Primele cuvinte rostite de un om : ”mama!” sau ”tata!”.  Primele 2 persoane pe care le vezi la nastere: mama…apoi tata. Cei care iti poarta de grija pana la maturitate si nu numai: mama si tata! Persoanele care te vor iubi indiferent de ce ai face: mama si tata! Oamenii care cat vor trai nu se vor opri din a te ajuta: mama si tata! Cei care au fost alaturi de tine la primii tai pasi: mama si tata! Cei care niciodata nu te vor alunga, dimpotriva te vor primi cu bratele larg deschise: mama si tata! Descrierea acestor doua persoane din viata noastra e atat de lunga si atat de frumoasa.

Pot sa afirm cu cea mai mare siguranta ca sunt norocoasa prin faptul ca ma aflu intr`o familie atat de minunata , cu niste parinti atat de minunati. Recunosc ca de cele mai multe ori nu sunt prea recunoscatoare ca am asa parinti minunati. Ii multumesc Lui D-zeu ca ma pot bucura de ambii parinti deoarece in lumea asta sunt mii si mii de alti copii care nu au parte de niste parinti atat de minunati. Uneori ii critic prea mult in gandul meu si imi spun ca sunt prea exagerati sau poate prea duri cu mine – ca ma pun la treburi casnice care nu imi sunt de folos, dar ei fac aceste lucruri spre binele meu si fac toate aceste lucruri pentru mine…pentru ca eu sa pot invata , iar apoi cand voi ajunge la maturitate sa stiu ce e bine si ce e rau sau sa stiu sa fac anumite lucruri mai mult decat necesare pentru viata de zi cu zi. Dar ei stiu ca intr`o buna zi eu voi vedea de ce mi`au dat anumite sfaturi si de ce m`au pus  sa invat  anumite lucruri. Imi doresc ca atunci cand voi fi parinte sa le spun copiilor mei despre bunicii lor, despre toate lucrurile bune care le`au facut pentru mine! Le multumesc din toata inima mea ca imi poarta de grija in fiecare zi, ca imi asigura toate cele necesare ca eu sa duc o copilarie fara de lipsuri si le multumesc pentru tot efortul depus! 36a0e1e1210320754336b2dc66ad3c.png

Cu dragoste , petru voi 2 – celei mai bune mame:  Liliana si celui mai bun tata:  Cornel! VA IUBESC<3

4 gânduri despre &8222;Mama…tata:)&8221;

Lasă un răspuns

