Ceva din inima…prietenia!


Ce inseamna un prieten adevarat? Asta era intrebare pe care mi`am pus`o acum cateva saptamani. Sunt foarte fericita pentru ca eu…cel putin la varsta asta pot avea 6 prieteni pe care stiu ca ma pot baza oricand. Imi plac citatele despre prietenie foarte mult. De obicei ma duc pe http://www.glitter-graphics.com pentru poze cu simple ganduri ale oamenilor despre prietenie. Pe una din pozele mele preferate scrie cam asa: ”True friends leave footsteps on your heart”(Adevaratii prieteni lasa urme pe inima ta). Pot cu siguranta sa spun ca acest lucru e adevarat.

Nimic nu se compara cu momentele fericite sau triste alaturi de prietenii tai dragi. Atunci cand plangi si razi cu hohote alaturi de ei: de neinlocuit! Cand poti sa imparti aceleasi sentimente cu ei sau atunci cand fara sa stie nimeni voi va impartasiti proprile secrete, facand in acelasi timp promisiunea ca nu veti spune nimanui(va asigur ca e greu sa tii un secret, pentru ca eu si prietena mea ne chinuim de 10 luni sa tinem un secret si nu prea am reusit:)).. …dar asta e alta poveste). Cel mai greu este atunci cand crezi ca o persoana este apropiata de tine si defapt ea te tradeaza. Am trecut si prin acest sentiment si nu este deloc placut. Dar totodata nimic nu se compara cu un prieten devotat, un prieten sincer, un prieten care iti arata acel sentiment pur alaturi de care te simiti mai mult decat superb.

Cu acest prilej vreau sa le multumesc celor care au stiut sa imi fie aproape, celor care au stiut sa ma sprijine, celor care au stiut sa rada si sa planga cu mine, celor care s`au certat cu mine. Da voua vreau sa va multumesc! Multumesc Sorina ca sti sa fi exemplul superb a adevaratului prieten. Te iubesc :-) Multumesci231184079_14425_7 Diana! multumesc ca imi luminezi fiecare zi de scoala(sincer fara tine ar fi cea mai mare plictiseala:)) ) Multumesc Bea H. k esti in ciuda celor intamplate intre noi am ramas prietne si ca ne intelegem asa de bine:X Multumesc Damaris…ca desi nu am avut destul timp sa ne cunoasteam mai bine tu ai aratat ca poti si vrei sa imi fii alaturi oricand. Te apreciez ;) Multumesc Dany…multumesc ca imi faci dumnicile extra-ultra-mega amuzante. Si stiu ca desi pot fi trista ,daca tu scoti macar o gluma din gura ta rad … ma prapadesc de ras:)) . Multumesc Estera >:D< Multumesc ca esti cea mai buna ”mentora ” .Cea care desi ai 19 ani ai timp mereu sa imi dai sfaturi mai mult decat utile si vreau sa stii ca esti o persoana extraordinara:) Si multumesc David pentru ca esti un cel mai tare ajutor de mentor;) si ca impreuna cu Esty ne`ati ajutat sa ne apropiem si mai mult de Dumnezeu. Multumesc ca esti o persoana de impact si ca esti o persoana foarte autoritara>:D< Da acestia sunt adevaratii mei prieteni…cei pe care ii port in inima mea :-)

4 gânduri despre &8222;Ceva din inima…prietenia!&8221;

Lasă un răspuns

